halv åtta hos mig

Trodde att klockan var halv sju och traskade lugnt in på mitt rum planerandes på hur jag ska lägga upp kvällen, sätter mig i sängen och får en smärre chock när jag ser att klockan är HALV ÅTTA!!! hur gick det till!?

Jag har bara hunnit skriva ihop de sakerna jag hade om projektarbetet och laddat på med ny energi i form av veggosnitzel, potatis, sånadär "vita träd" och ostsås. blomkål heter det nog.

Jaja back to buissnes (stavning) nu blir det att ta tag i religionen. Jag har tänk jobba intensivt i en och en halv timme för att sen ta rast med en kopp vaniljtee framför mammor och minimodeller...NEJ det är inte mitt favorit program men jag tittade på alla avsnitt när jag var sjuk och nu måste jag ju bara följa det. Plus att det är lättare att ta ställning i alla hetsiga debatter om man faktiskt sett programet.

Jaja som sakt tillbaka till verkligheten( märker att jag fortsätter skriva massa strunt för att tiden ska gå, jag som just klagade på att tiden sprungit iväg)

de hade suttit fint med en bild men jag har ingen på denna datorn tyvärr...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0