väskor

När jag ändå håller på att beklaga mig kan jag lika bra fortsätta...

föutom att jag stinker nått fruktansvärt så är jag ganska ledsen över väskan som jag köppte.
Jag är fullt medveten om att jag har väldigt mycket saker i mina väskor och inte många tål det och de flesta är för små, så jag köpte en hyffsat sstor väska och fyller den med alla nödvändigheter. Efter EN vecka är den sönder i handtagen EN VECKA!!! men jag köper det och andvänder axelremmen i stället, tror ni inte att den också går sönder, efter ca:2,5 veckors bruk ! är inte det sjukt ?

Jag menar jag har min älskade Friss o co väska som jag packade fullt och den höll i tre år !

Är det någon som vet någon riktigt stark väska som tål mycket packning, är stor och snygg så hör gärna av er.

tack på förhand nu ska jag tvätta armhullerna och gå och sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0