V-ringen !

Hejsan!

Jag har fått höra att jag är dålig på att uppdatera och ja....jag är dålig på att uppdatera ursäkta haha.

Så nu tänkte jag berätta om min dag. hrrm hrmm... Jag började morgonen med att sova en timme extra haha sen mötte jag Cässi, till idrotten men Pedra skickade mig att "duscha" för jag känner mig sjuk så det var inte jätte lönt.

Men fixade till mig sen stack vi till skolan och käkade, på kuhi lyssnade vi på musik och på Historian var det underbara redoviningar. Så helt okej skoldag, sen kom vi fram till att vi inte har någon läxa alls. Det kändes så konstigt att sätta sig på bussen och bara känna att jag behöver inte göra någonting när jag kommer hem utan jag kan vila och kolla på teve med gott samvete haha.

Sen var det teater, vi städade och det bjöds på glass och kakor men jag käkade ingenting. Har en liten utmaning denna veckan med Jerker att inte äta socker, läs mer här jag älskar den bloggen, riktigt peppande.

Annars så måste jag även säga att jag faktiskt har fastnat lite för super stylisten Jonas Jag följer det inte slaviskt men jag gillar det. Chuck visas ju inte på TV6play längre.




Jag blev väldigt glad när jag såg denna klänningen
Jag är en riktig sucker för v-ringar och hoppas det kommer komma
fler sådana här klänningar i sommar och kanske i lite finare och roligare färger.

Så det var en liten uppdatering haha eller ja en lång en

pusspuss



Kommentarer
Cassandra

Gud vad duktig du är gumman!

Du har börjat uppdatera bloggen oftare, I love it!

Puss på dig <3

2011-03-30 @ 15:23:06
sara

hahah i knooow haha ;D



puss på dig med min lilla sockertopp<3

2011-03-30 @ 23:03:23
URL: http://sarapatriicia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0