g-punkt a-punk och extrempunkt

Det finns en hel del punkter har jag kommit fram till, många av dem har med mattematik att göra, men om man är trött är det mycket roligare att prata om de andra punkterna. Det var i alla fall vad vi gjorde på matten vilket jag får för nu i efterhand när jag har hela stencilen i läxa. men intressant diskutsion får jag säga.

Jag visade inte upp min dans idag heller för det hade kommit tillbaka folk som inte var där förra veckan som var före mig på klasslistan. Men nu tror jag att jag kommit på en dans eller en grund till en dans i alla fall och en låt wooohoo !

Jag somnade igår när jag skulle läsa igenom historian en gång till. Men förhöret är uppskjutet till den 31mars så det är lugnt så länge jag kommer ihåg det.

Nu hade jag tänkt de Kulturhistorian ett försök.



Cassandra sa att hon möjligtvis sätt mina älsklingar på trianglen så jag måste
dit en dag och kolla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0