Jobbjobbjobb

God morgon!

Igår mådde jag riktigt dåligt när jag vaknade, kunde inte ligga ner för allting snurrade så jag fick sätta mig med en filt på balkongen tills det gick över.

Sen blev det att jobba 14.30-21.15 och efter det så var jag så jäkla trött så det blev en dubbeldejt med Joel Kinnaman och Ben&Jerry´s. Hade spelat in de tre avsnitten av "The Killing" som sändes när jag var på semester, så jäkla hemska men man vill bara se mer för att se om de får fast de som gjort det och det är ett nytt avsnitt redan ikväll!

Nu ska jag lägga in bilderna från resan och ta bilder på piercingarna fast i andra ordningen så återkommer jag sen haha eller vad man ska säga ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0