Kläder !

Hejsan bloggen !

Det var ett bra tag sen jag skrev här nu men jag har värkligen tagit lov och semester.

Vanligtvis brukar vi ju åka från söndag till söndag men iår blev det lördag till lördag, riktigt skönt att få en dag extra innan skolan börjar.

Vi har haft underbar skidåkning här iår men några dagars strålande solsken, jag ångrar lite att jag inte valde ett skidgymnasium, jag älskar att vara här uppe men sen samtidigt så älskar jag min klass och en vecka om året räcker nog, då har jag ju någonting att se fram emot i ett helt år;).

Jag har kollat rumt på kläder och ååh jag blir så lycklig när jag ser alla vårkläderna, jag måste göra ett kollage igen nu som jag brukar göra över saker som jag gärna vill ha, jag ska nog göra ett inlägg sen med det som är absoluta vill ha just nu.

Jag ska snart våga håret med min trippeltång tror jag, jag har blivit lite beroende, inte för det blir speciellt snyggt här utan min egen badrumsspegel utan för att håret blir så tjockt !



Någonting jag strävar efter nu ivår är en snygg,vältränad och hälsosam
kropp som jag trivs med och är stolt över.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0