naaails♥

Körning prov naglar träning

Jag har varit igång sedan halv åtta i morse suck men kul har det varit

På körningen fick jag prova på att bromsa allt vad jag kunde på grus, som jag srattade ! Sen anmälde jag mig till riskettan och fick den andra körboken så nu börjar allvaret. Jag har även fått en massa läxa att läsas till nästa gång.

Direkt efter satte jag mig och väntade på bussen til lund. Gjorde mitt matte prov, det kändes helt okej så jag hoppas att jag blir godkänd. Sen direkt fter det han jag typ hem och kissa sen bar det av till det nya nagel&frisör stället i svedala. Jag byggde på mina nagler för första gången och det blev jätte fint och hon var jätte trevlig så nu hoppas jag att det håller för jag vill dit igen :)

Sen skickade elin sms om jag skulle träna för hon skulle och i sista minuten så bestämde jag mig för att jag skulle så jag kom precis hem där ifrån och nu ska jag duscha och ta på mig någonting mysigt :)

pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0