at tonny´s ♥

Ja gäster igår då, det var tre fjärde delar av familjen ahlberg som var här, alltså alla utom frida.
Jag hade riktig kramp i magen i flera timmar men sen blev jag för rastlös så felicia och andreas hämtade mig, köpte lite godis och sen bar det av hem till tonny, hade mysigt där en stund sen blev det hem till jerker och sova, eller vi kollade på en film. Ja ghar sett massor av film dena helgen.

I hate the Valentine's Day- En bra och mysig film absolut se värd

Avatar- Jag såg ju den på bio, roligt att se den igen för det är mycket jag missade första gången. Den är absolut se värd. Fast den förlorar lite när man ser den på en liten teve-

Happy Gilmore- eller någonting i den stilen. Den gick på femman i fredags en härlig film med adam sandler i huvudrollen.

Sen har vi sett en dans film som gick på teve och nu wallander haha men det är bra så har jag sett på film vad jag ska denna månaden ;).




Gårdagens klädsel bytte till den nya tjocktröjan senare på kvällen


Idag har jag bara tagit det lugnt inte gjort mycket alls faktsiskt, var en runda på swedalaoutlet men hittade ingenting.

pusspuss:)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0