The orginal and the best ♥

God morgon  ! och vilken morgon, jag får nästan lite utlandskänsla när jag går ner i trädgården där solen skiner och det är helt vindstilla. Det är underbart !

Någonting som inte är så underbart är jag, hehe vi börjar vår färd till österrike på torsdag alltså om två dagar så jag går bed orakade ben i mjukis och linne och det enda vi har hemma att äta är kelloges corn flakes.

Jag längtar tills imorgon kväll då kan jag raka mig och smörja in mig, jag gör alltid det natten innan vi åker så jag känner mig super fresh sen när det väl är dags.

Igår körde jag in till Elgiganten-Jägersro-Burlöv Center med mamma Jonathan och Jerker, det gick väl ganska bra men jag har tappat riktigt mycket eftersom jag inte kört på länge så jag får börja skärpa mig nu efter semestern och boka kör tider på körskolan om jag ska ha mitt körkort tills jag fyller 18.

Och vi handlade lite fina saker, jag har skor kvar på listan så jag och Jerker tar kanske bussen in på onsdag och kollar på skor till mig och han ska byta en tröja som inte passar.

Nä nu får jag gå och sätta in mjölken i kylen och börja fixa mig för jobb, hoppas ni får en skön dag och njuter av solen :)



pusspuss :)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0