Sommar ! ♥

AAAAH !

Silket väder ! tyvärr är det någonting fel med min mage jag har haft såna kramper hela veckan och jätte ont när jga äter och även när jag inte äter, jag vet inte om jag är stressad eller vad. Men skit samma det är sommar ute och det gillas !

Jag har knappt några lektioner nästa vecka och har bara haft betygsnack på de vi haft idag. Sitter här ochg lyssnar på massa musik. Jag började med Ted Gärdestad eftersom jag har så ont i magen och han är en riktig talang, ååh människor som han borde itne få lov att dö, de ska leva och visa upp sin talang. Sne nu är det Avril, Europ och Takida, laddar för somamrrocken hehe,

ska snart gå och duscha sen blir det att träffa lite folk om jag mår bättre.

Har även träffat matilda, hon åker ju till Kreta imorgon den lilla fuskisen.

aja ha det jätte bra, måste kissa nu har druktigt sjukt mycket vatten idag !!!

pusspuss ha det så bra ! ♥


Kommentarer
Amanda

Hahha, när jag läser din blogg så är det en liten liten Sararöst i mitt huvud som läser. , det är jättefint för det är verkligen du i mitt huvud.

2010-06-05 @ 00:56:00
sara

Haha du är så jävla söt amanda :D

2010-06-20 @ 19:36:32
URL: http://sarapatriicia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0