Torsdag ♥

Haha jag var väldigt nära att skriva söndag som rubrik eftersom jag varit ledig idag.

Igår gjorde jag inte mer än jag tänkt mig, en ansiktsmask bara och jerker kom hit och sov med mig. Så jag vaknade brevid honom idag vilket alltid är lika mysigt. Vi har inte gjort så mycket bara tagit det lugnt och gått en runda och ätit lite. Halv sex var det dags för jympan och efter det träffade jag matilda en stund. Nu ska jag ta en varm dusch och gå och lägga mig sen.

ha det så bra
pusspuss:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0