2010 ♥

Hejsan, jag orkar inte skriva om allting som hände igår men jag käkade hos R&C och sen stack jag till Jerker, vi var sju stycken först, pratade&umgicks lyssnade på musik och smällde raketer, eller inte jag jag stannade inne med andreas eller tvärt om :P . halv tolv gick vi till torget och då hakade nathalie och Jessica på, jag stod en bir bort för jag hatar raketer efter att ha fått några på mig och mot mig.

Jaja sen hem till Jerker igen och då hade filip med sig en milion småtjejer, jaja trevligt och sen på slutet blev det mest lite mysigt när de tjejerna hade gått och då var där andra som de umgick med innan, trevliga människor. Jerkers mobil är försvunnen, möjligtvis stulen och vi kom i sängt vid halv sex tiden.

Idag har vi mest slappat och jag har riktig träningverk sen jympan igår. Jag ska bara ta det lugnt ikväll kanske gå ut en stund sen.

Tack (nästan) alla för ett riktigt bra slut på 2009 och en härlig start på 2010 :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0