Träning ! ♥

Som ni kanske förstod så var det den nya ringen jag hade på den förra bilden, eller jag kanske inte har skrivit det? Men i alla fall när vi skulle handla jacka till mig så hittade jag ju ite EN ENDA i min storlek så jag tröstade mig med att köpa en ring från ginatricot. När jag provade den på ringfingert satt den perfekt. då var ioförsig prislappen på men jag måste ha varit jävligt varm och uppsvullen om fingrarna för när jag tog på den där hemma är den nästan förstod för långfingret haha.

Ja så går det när man gör en kort historia lång ;). Skolan idag gick riktigt drygt jag hade sjutk ont i huvudet och när det väl var prov var jag heelt off. Vi ska skriva imorgon också så jag hoppas det går bättre då.

Jag har även tränat idag, första gången på länge, tod nog i lite för mycket för jag har helt svårt att andas nu. Suck jaja så kan det vara. Nu går mina ögon snart i kors så jag ska ´borsta tänderna och gå och lägga mig.

Jaha, nu kan jag helt plöttsligt inte ladda upp bilder men ni får ha det så bra endå ;)
pusspuss:)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0