♥ Hösten är här ♥ !

Oooh ! :) är det bara jag som tycker hösten är hur mysig som helst ?

Nej jag tror inte det, jag har inte varit så glad i det innan men det luktar så gott och det är så mysigt att bara packa på sig massa kläder och skor och tjocka strumpor. I love it ! dock tycker jag inte om när det regnar, det kan vara fuktig på marken men inte regn, eller jo någon gång ibland för då har man alltid en anledning att stanna inne och bara glo på bilm och äta godis och kladdkaka !

haha jaja slutsatsen är att jag tycker om hösten i alla fall nu :) sov gott och dröm sött, det hade jag tänkt i alla fall :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0