taggad !

Godmorgon, eller ja nästan i alla fall.

Jag somnade inte förrän efter tre igår och vaknade innan halv tio men det går bra endå. Jag har hunnit vara på både dans och ica med mamma och när jag kom hem hade jag fått sms och ett från nathalie som aj gblev helt glad över och taggad för dagen. Det är bra att få en positiv kick redan på morgonen. Nu sitter jag här duschad och klar och väntar på att hon ska bli klar.

Jag längtar tills jag ska klippa mig på Fredag för luggen börjar bli så jobbig nu så när den varken är lång eller kort precis mitt i mellan och vill ingenting. Och sen så vaknade jag och hade ont i magen för jag har massa läxa som jag glömt göra men jag får lugna ner mig och jag är trots allt ledig även på måndag eftersom ddet är en D-dag vilket betyder disponibeldag(självstudiedag) borde det inte heta S-dag då ? nah jag vet inte riktigt vad som händer ikväll det blir lite av en överraskning.

tacke care ! :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0