Rubriklös dag

Hejsan ,

Igår hade vi en annan ledare på dansen och hon var helt galen haha skit roligt var det. På dagen igår åkte jag liten lastbil men Jerker&Filip eftersom filip precis fått körkort. Resultatet av att prata i telefon i en rondell blev en runda till staffanstorp. Sen blev det kalas och th och hennes pojkvän var där så ja gstannade occh spelade kort sen när den rundan var över körde vi en till så klockan blev ganska mycket. stack hem vid tolv sen kvart över ett kom filip och Jerker och hämtade mig och tonny var också med men ja, vi körde hem honom sen träffade vi på Iki och han harblivit jätte liten kännde knappt igen honom. Jaja sen bar det hem till Jerker så har jag sovit här och nu ska vi fixa det sista spacklet på hans rum så vi kan måla och sånt senare hihi.

puss:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0