äntligen fredag !

Hejsan, idag har jag bara haft en lektion för vår teater lärare blev sjuk och det kom ambulanns och allt. Det var lite läskigt men vi hade håla i tre timmar så jag klara och amanda gick och fikade och kollade lite på hm. Sen satt vi på en föreläsning i en och en halv timme och han var jätte duktig han som berättade och han sa bara ääh en enda gång, jag ahtar folk som gör det och ja, han var jätte duktig. Sen skulle vi bara svara på fyra utvarderings frågor på matten om vår sån som varit med hos läraren och hållt i lektionerna sen gick jag och martin till centralen och ja stod och snackade tills bussarna kom. Jag vet inte vad som händer idag jag är skit trött men vill endå hitta på någonting.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0