panik

Fan, denna dagen har varit ett rent jävla helvete!

När jag var liten var jag rädd för allting, och när det gällde en viss sak fick jag en obehaglig känsla i kroppen och kunde gråta flera timmar. Det var många år sen jag kände så sist, men idag när jag satt och läste trafikboken så slog det till som en blixt genom min kropp. Jag fick panik, började hyperventilera och sprang ut till mamma och när hon kramade mig började jag gråta, flera gånger under dagen har jag fått denna känslan och fått sån panik, jag får ingen luft och vet inte var jag ska ta vägen tårarna bara kommer och en oehörd panikslagensmärta skriker innom mig.

Vi åkte hem till Petra och Thyra en stund innan för jag var tvungen att komma på andra tankar, ha någonting att göra som uppehöll känslan från att komma tillbaka. Den ungen är verkligen den sötaste som finns. nu är jag så trött och jag vill sova men vågar inte, måste försöka komma på någonting annat att tänka på, julafton, skor, handla presenter.

godnatt


Kommentarer
Mandis

vad är du så rädd för ? /;

2009-11-18 @ 23:02:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0