ooh saknar solen

igår träffade som sagt matilda igår. Vi stack hem till Jerker och satt på hans altan och gjorde låtar och rappade haha dom spelade bara data där inne. Stack vid elva tiden, bums i säng.

Idag gick jag upp kvart över sex, käkade och fixade mig sen stack jag till coop för det är där jag jobbar, jobbade fem timmar idag, sen aparaten jag har bara dog hela tiden så jag pallade inte mer. Dom verkar inte tycka det är speciellt roligt att ha mig där eller jo a-m men hon är alltid snäll och stefan som ja gavr kär i när jag var liten haha, och dom som jobabt där länge vet ju vem jag är eftersom både mormor och peter jobbade där.

När jag slutat stack jag till Jerker och hade myspys åt där och nu ska jag nog bara vila mår inte så bra.

saknar Rhodos och solen vill tillbaka en eller två eller tre veckor till!
puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0