mångavänner bra att ha

Hejsan,

Jag gick ju ut och träffade matilda och nathalie, vi satt och snackade ett tag och så. Sen cyklade matilda hem till sig och jag och nathalie hem till henne, där åt vi pasta salad och sen fick nathalie för sig att vi skulle bada och jo visst det gjorde vi i det iskalla vattnet och brändes av kyla efter ett tag haha men roligt var det. Sen satt vi och snackade ett tag med hennes familj. Vid halv tio tiden så förflyttade jag mig he mtill andreas där Jerker och tonny var, vi kollade på en svensk film, den var jätte bra men ett dåligt slut.

Jag älskar såna dagar som jag kan umgås med alla mina vänner eller alla och alla men asså mina bästa vänner och mina pojkar. Nu när jag kom hem gjorde jag nudlar var endå helt hungrig och nu är jag skit trött så ska försöka sova. Imorgon ska jag hinna med massa saker känner mig lite stressad faktiskt men hoppas det går bra.

sov gott godnatt och en stor kram till er som börjar skolan imorgon, själv har man ju sommarlov några dagar till ;)<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0