gårdagen

Hejsan alla glada människor ! och alla ledsna och sura också .

Igår gick jag då ut en runda eller jag joggade faktiskt också, behövde komma ut, klarade inet av att sitta hemma och oroa mig över min moster. Gick in till mormor och morfar för jag ville inte vara ensam ja gstirrar upp mig så lätt. Och bäst när vi sitter där och pratar om det blir en Joel eller thyra eller vad så ringer telefonen och jag bara ser att morfar ler och då är det som jag blir 100 kilo lättare oc hjag förstått att allt gått bra, så säger han "en hon" och då skiner jag upp. ahhh en liten bebis flicka. Min moster åkte in till sjukhuset torsdag kväll och bebisen kom inte ut förrän lördag klockan 12.02 så jag antar att dom är väldigt trötta båda två, ohc stackars thomas(pappan). Ja nog om det sen stack jag då hem och fixade mig snabbt sopm tusan för vi skulle se pappa spela halv fem trodde vi så jag och mamma sprang runt där men sen var det inte förrän halv sex så jag han måla om mina naglar.
Stack och såg det, jag mamma jonathan och Jerker och sen direkt till Lena och stellan, stannade där hela natten, åt gott och spelade spel haha jag och stellan vann en gång (H).

Jerker sov hos mig sen och jag somnade direkt jag la huet på kudden/hans arm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0