Utkast: Mars 3, 2011 (skulle pibliceras men blev inte av)

Det sämsta med blogg.se är att inläggen inte sparas automatiskt, det var det aldra bästa med blogspot.com.

Idag höll jag och Amanda vårat tal, jag är väldigt nöjd fastän jag var så nervös att svetten ran av mig och jag inte fick ut någonting som jag tänkt det. Men amanda vägde upp talet väldigt bra plus att hon skrivit ett väldigt fint tal som jag hade fastklistrat på talkort som stöd.

Nu ska jag nog försöka vara lite duktig och göra lite läxa och om jag har tid och lust så blir det nog lite dans sen, som inte är till skolan utan bara för kul.

En liten parantes, nu denna veckan när jag varit helt utan godis så har jag varit mycket mycket hungrigare än vanlig ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0