110

Alltså det var ett tag sedan jag skrev och det är för livet går i 110 km/h för tillfället. I veckan när Jerker jobbat över och jag såg på klockan kändes det som att jag precis vaknat och då var klockan 18.00 och jag hade varit uppe i ca 12 timmar. Men så är det innan med en liten på sju månader som kryper som en galning och reser sig mot allt. Det är underbart. 


Det är även så mycket med flytten så jag blir ding i huvudet och massa födelsedagar och presenter, kalas, konfirmation, simning, jympa, laga mat, städa, katt, pengar, räkningar. Ja sånt vanligt som i perioder blir för mycket.

Var inne och shoppade för någon vecka sedan, är inte nere på 85 än men mina brallor var för stora så behövde nya. Har 3 kg kvar får se om det lyckas till midsommar. Jag struntade i godislöftet. 

Jag känner att jag inte vill förbjuda, Jag vill klara av att få en hälsosam inställning och förhållande till godis och kakor och kan inte ha det genom att förbjuda. Men jag äter numera vegetariskt så har 1 löfte i alla fall 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0