Fullt ös

Jag har inte uppdaterat på evigheter men alltså vi har så mycket att göra så det är helt galet! Det är en vecka kvar till flytten nu och vi bor i flyttkaos. Samtidigt är det kalas, student m, läkarbesök, bvc allt på samma gång så mott huvud är helt slutkört för tillfället! Men jag ska uppdatera mer när vi flyttat och håller på att flytta.


Nytt är väl att jag slutat amma. Anton sover på nätterna men äter inte riktig mat än  (han bara spottar ut all barnmat) det vi fått i honom är kokt korv och kokt fläskfilé. Jag har gått upp två kilo så 85 till midsommar går inte men jag ska ta tag i det när vi flyttat! Jag minns inte sist vi lagade mat men vi måste komma igång nu så Anton kan äta med oss. Jag äter däremot vegetariskt nu woho! 

Min faster är så duktig på att sy! Hon sydde min klänning till balen i gymnasiet, Min bröllopsklänning och nu syr hon kläder till Anton. Jag får visa resten i morgon hon har sytt massor. Jag köpte tyget sjölv och "beställde" Vad jag ville ha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0