Tre månader.

Idag är det tre månader sedan vår hjärta kom till världen. Vid denna tiden hade vi kommit till neonatal på grund av låg syreupptagningsförmåga. Vi blev ivägskickade att äta för det hade vi inte gjort på typ ett dygn och Anton kräktes och blev tömd på en mängd fostervatten som han hade i magen. Anton var älskad från första stund men där och då för tre månader sedan hade jag varit vaken i fyra dygn och ville bara sova. Jag längtade så fruktansvärt mycket efter att få ligga i en säng och sova. Det tog två månader till innan jag fick min önskan uppfylld. 


Tremånsdersdagen firas i alla fall med vaccination. Det gick bra men Antons mormor fick följa med eftersom jag är otroligt rädd för sprutor, nålar och stick och inte vill smitta honom med min oro för det är ingenting farligt och det vet jag men jag är rädd ändå.

En av mina absoluta favoritbilder. Så mycket kärlek! Detta är när vi kommit från neonatal tillbaka till patienthotellet❤.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0