En typisk situation

Alla frågar om mammalivet är som jag tänkt mig. När jag blev gravid kunde jag inte tänka eller drömma om livet som mamma. Jsg föreställde mig inte förlossningen heller vilket tydligen är ovanligt eftersom alla frågar om det. Jag har alltid haft livlig fantasi men har otroligt svårt att föreställa mig saker som jag inte vet hur det kommer vara eller hur det går till. Ska jag på semester till ett nytt ställe kan jag inte drömma mig bort för jag vet inte hur det faktiskt är där. Jaja konstigt inlägg men jag kunde inte föreställa mig själv i denna situationen...

Tar på maskara med bebis under armen som gör allt i sin makt för att försöka få i sig mat. Utan bh och med magen uthängandes.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0