Antons namnsdag

Idag har vårt hjärta namnsdag. Vi har aldrig firat namnsdagar men jag tackar inte nej till en anledning att shoppa så lille gos fick ett paket på morgonen som innehöll en fin body med tassavtryck på samt en mössa med samma tryck och ett par byxor/leggins med en hund i rumpan. Får visa bild sen men det åkte direkt i tvätten så kanske han kan ha det sen idag när vi ska hem till min farmor och farfar. 


Vår smoothie mixer gick sönder igår!! Alltså jag älskar den och vår stora mixer är nerpackade så i morse stod jag med handmixer men gott blev det! Älskar smoothie så enkelt och jag längtar efter att få bjuda Anton på det. 

Hahaha hade bara en liten bit presentpapper kvar så fick vika kläderna massor av gånger.
Mmm...vaniljyoghurt hallon och tropisk mix.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0