Semester

Är precis hemkommen efter en veckas semester i sälen. Det var härligt att få spendera en vecka tillsammans med familjen i den sagolika miljön i sälen. Det blev en hel del skidåkning och en hel del kakor MEN inget godis! Att vara i fjällen och inte äta kexchoklad var lite speciellt. 


På en vecka har vår pluttis fått tänder. Två stycken i nedre käken. Han kan även numera vända sig både från mage till rygg och från rygg till mage både till vänster och höger.

På vägen upp övernattade vi på vägen. Så kändes det löjligt så vi avbokade övernattningen på hemvägen men jag hade velat ha den det är inte lika avslappnat att åka med en liten bebis som i te förstår att det bara är en liten bit kvar. Jaja nu är vi hemma i alla fall trötta som bara den men Anton har sovit största delen av resan så jag räknar med en vaken natt. 

Jonathan, Amanda& Jerker
Pluttis somnade inne på Olearys efter en dag i experiums badland


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0