En vecka sen sist

Det blir lite hattigt med skrivandet. Anton sover i egen säng och som jag säkert nämnt så sover han kanon. Jag sover inte alls. Jag har otroligt svårt för förändringar då kryper sig ångesten på direkt och just nu är det så mycket som händer inför flytten som påverkar mig otroligt mycket. 


Det händer även mycket roligt! Vi träffar mammorna och bebisarna, faster och moster och alla i familjen och simmar och går med vagn och leker. Vågen stod på 91kg igår det känns overkligt men så bra. Jag ska försöka komma iväg till jobb någon dag snart för jag saknar kollegor och barn.

Igår var vi på öppethus på en förskola som vi eventuellt vill ha Anton på. Vi måste kolla upp allting med föräldradagar. Som det ser ut nu kan jag vara hemma till januari med mina egna dagar men jag vill vara hemma till Maj och sen att Jerker tar över och är ledig över sommaren så Anton börjar förskola i Augusti 2018 men vi får se om vi får ihop det annars börjar han våren 2018. 

Klyddigt inlägg men har varit mer eller mindre vaken sedan midnatt och har inte sovit på flera veckor så är lite snurrig. Sedan januari 2016 har jag sovit två hela nätter..Så jag som hatar att sova längtar efter att få sova en hel natt 😄❤

Har en liten kanin med en lampa på magen. Det är min bästa vän om natten och tidiga mornar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0