Shopping

Uff det har varit lite tufft den senaste tiden! Mini har inte sovit bra alls och förra helgen hade han feber så maten har blivit sådär men nu är vi förhoppningsvis på banan igen. Inte riktigt med sömnen men han har ju knappt sovit de 6 månader som varit så varför börja nu. 


Stylisterna har varit och plockat ner sina saker så nu ekar det tomt men så skönt. Nu är det mindre än två månader!!

Idag kände jag mig modig så jag åkte till två shoppingcenter ensam med Anton! Det gick bra. Jag köpt skor, jeans och en kofta till mig själv. Nej jag har inte ko.mit ner till 85 än men jag behövde jeans! Jag råkade även köpa 5 t-shirts, 2 tröjor och ett par skor till Jerker. Hoppas han gillar det.

Ante har även fått tre nya tänder haha och kryper och reser sig mot saker 

Dagens shopping


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0