Stockholm

Hej kära vänner, god morgon, hallå, goddag! 
 
Nu är helgen i Stockholm över och vilken helg det varit! Den började med en 5,5h lång tådresa upp till huvudstaden med massa ta igen- snack samt roligheter med/åt paret som satt bredvid oss som inte längre var ett par och var väldigt noga med att berätta det för de runt omkring. Det kändes inte som att det tog så lång tid att åka som det gjorde. Det var många på tåget som skulle se Bon Jovi och det var som att hälla salt på såren eftersom biljetterna var slutsålda när vi skulle boka.
 
Men vi blev så taggade att hitta biljetter så vi började googla och tillslut hittade min kära far biljetter på ticnet så det måste varit folk som ångrat sig. När vi kom till Hotellet bokade vi direkt och tog en snabb middag innan det var dags att ge sig av.
 
Jag kan inte med ord beskriva hur stort det var för mig att se Bon Jovi, jag har vuxit upp med musiken och Johns leende gick rakt in i hjärtat och jag fick ett sånt lyckorus och blev varm i hela kroppen. De var helt fantastiskt.
 
På lördagen stod det shopping på schemat och vi sprang runt i affärer i hela sju timmar! vi hittade massa fint båda två och var nästan helt nöjda. Söndagen bjöd på lite mer shopping och anledningen till att vi åkte till Stockholm från början. P!NK !!! wow så grym hon är! vilken show! vilken stjärna! tårarna rann ner för kinderna när hon intog scenen och det gick inte att sjuga med i de första låtarna.
 
I går satte vi oss och fikade (Fick syn på Danny och Cassandra var lycklig!!) och varför inte gå och shoppa lite mer när man ändå inte har någonting annat att göra ;)
 
Våra vägar skiljdes vid halv sex tiden då hon drog sig mot flyget till Oslo för att se Beyonce och jag begav mig mot tåget för att åka hem.
 
Nu sitter jag här med huvudverk och har precis lämnat in en dåligt utkast till artikeln som ska vara klar om en vecka. Mitt huvud hänger inte med och jag måste gå och lägga mig en stund.
 
Helgen var helt fantastiskt rolig men gick sjuuuukt fort!! har tyvärr inga bilder på datorn än de kanske kommer
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0