Gothenburg

Denna helgen spenderades i Göteborg ,för att fira Nathalie, tillsammans med Corine, Daniella, Lina och Nathalie ,såklart. Vi åkte tidigt på Fredagen och kom hem igår.
 
I Göteborg åt vi god mat (på riktigt den godaste pastarätten jag någonsin ätigt), träffade två trevliga göteborgskor, umgicks, dansade oss svettiga till Martin Björk på ett ställe som hetter Berså (Vi sa BÄRSÅ göteborgarna sa "bäschååå"). Vi gick på universeum där vi undersökte dinusarier, samlade superkrafter och tävlade med kakerlacker om vem som sprang snabbast. Vi köpte även godis i fina påsar från statoil, spelade pingis och utforskade staden.Det var riktigt kul och jag känner att jag fick fullt av energi av att vara i den possitiva atmosfär som finns där uppe.
 
Jag blir helt pirrig i hela kroppen när jag tänker på den underbara stämmningen som inte alls påminde mig om en storstad. Det var ett lugnt tempo och ett citat som ploppar upp i mitt huvud är "Ibland måste man stanna upp och njuta av det som är vackert." Det kändes verkligen som att människorna gjorde det och jag kom på mig själv verkligen stanna upp och njuta av staden. Det var magiskt och helt underbart!
 
Underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0