Det står helt still

i mitt huvud. Ögonen vill falla ihop och huvudet känns tungt. Jag känner ingen motivation bara frustration över att jag inte hittar det jag söker. Jag vill komma igång att skriva men allting vi skriver måste vara baserat på vetenskaplig forskning och jag har väldigt mycket att skriva men utan källor är det bara åsikter och jag hittar inte källor på vad jag anser.
 
Idag är det fredag. På Mådag ska det vara klart och jag börjar bli något stressat men jag ska klara det här! Sen är det "bara" en kompletering på den förra inlämningen, jag glömde genusperspektiv, och sen har ett helt läsår gått.  Bara jag får klart denna nu och blir godkänd så..
 
Får väll återgå till böckerna och hoppas på att någonting kan skapa en liten gnista så jag börjar skriva.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0