Söndag

Hipp hipp hurra i dag är det en av mina absolut roligaste vänners födelsedag! Vi har känt varandra i TJUGO år och det känns ganska sjukt! 20 års fest för henne i fredags och 20 års kalas för mig i går haha riktigt sjukt!
 
Jaja kalaset gick väldigt bra i går,det blev melodifestivalen för Thyras skull och jag blev helt nervös när vinnaren skulle utses trots att jag inte alls varit involverad i år. När jag skulle gå och lägga mig hade jerker somnat på golvet framför Nellys bur och vägrade vakna så han fick ligga kvar så jag hade hela sängen för mig själv!
 
Idag började jag och Jerkan att gå igenom lite av flytsakerna vi har men vi gav upp när vi insåg att vi båda har saker över allt. Sen spenderades resten av dagen hemma hos Jerkers mormor&morfar tillsammas med Jerk, Jessica&Wilma.
 
Det bjöds på fika, vilket det har gjort HELA HELGEN!!! så min mage är så uppsvullen nu så det knappt är sant. Jag har börjat få ganska bra koll på saker jag borde undvika att äta för att magen ska må bättre men jag måste verkligen börja träna nu också så jag blir lite piggare!
 
Jaja på kvällen blev det snackis-dejt med matilda.
 
Ska snart krypa ner i sängen, nästa vecka står det träning,skola,födelsedagspresentfinnande och plugg på schemat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0