11mars2013

Började morgonen med frukost framför sängen innan skolan.
Fick lite information från elever om vad de tyckte om deras Praktisk-estetiska ämne och blev mer säker än tidigare på att jag vill välja idrott som mitt ämne.
 
Efter det blev det lunch, följt av en föreläsning som jag inte minns mycket av, var helt slut i huvudet och hörde inte vad hon sa. Fixade present till mamma efter skolan och hann även förnya mitt CV samt skriva ett till brorsan innan det var dags att bege sig mot fitnessboxen. Både jag och Frida har slarvat med träningen så vi var som två 85 åringar det var riktigt pinsamt, hallå jag är faktisk 20 år då borde jag ha fysik som en också!
 
I morgon står det jobb och jobbsökande på schemat. Måste även läsa lite inför seminariet på torsdag.
 
 
Bilden vägrar vända sig på rätt håll men den är från innan kalaset och jag var ungefär lika glad efter träningen som jag var då. Fin klänning från Gina tricot med urringning i ryggen och ett fint halsband som jag fick av fina Jessie i födelsedagspresent kände mig faktiskt väldigt fin för en gångs skull:)

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0