Resor

Som vanligt gör jag allting annat än att plugga. Den senaste timmen har jag kollat runt på massor av resor och även hunnit med att kolla bilder från fjolårets bal&Student samt min fina brors 15-års kalas.
 
Jag vill så gärna ut och resa i år i alla fall en vecka, har ju varit i både Göteborg, Ronneby och Stockholm allt på en månad och är egentligen nöjd men det hade varit skönt att få resa iväg en vecka med min älskade innan skolan börjar för att få lite kvalitetstid, njuta av en annan kultur och ladda upp kroppen med solenergi (eller kanske snarare den vitamin man får av solen) innan det är dags för hösten att träda in.
 
 
 
Två bilder från förra årets vistelse i Cypern!
 
Har faktiskt kollat på de hotellet igen då de låg helt perfekt mellan havet och staden och hade otroligt god mat (all inklusive). Jag hade väldigt gärna åkt tillbaka dit i år. Har även spanat in Mallorca, som jag älskar, Rhodos ,som jag gärna vill ge en andra chans då vi hamnade på ett hotell mitt ute i ingenstanns förra gången vi var där, och även Kreta som jag velat resa till i flera år.
 
Vi får väll se om det blir någonting eller om det blir någon enkel resa innom Sverige, som absolut inte ska glömmas bort då vi har otroligt vackra guldkorn i vårt avlånga land.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0