ge upp

Just nu vill jag bara gråta, slita mitt hår och drämma sönder alla skolböcker jag äger och spotta på dem och stampa på dem och kasta ut datorn! Jag har varit skoltrött sedan sexan men vill jag bli det jag vill måste jag läsa minst tre år på högskolan vilket är oerhört frustrerande! Jag har absolut ingen motivation att göra någon av våra skoluppgifter eller skriva eller någonting men jag måste.
 
Nu sitter jag här och har inlämning på måndag klockan 16.00 plus en kompletation på en sak jag medvetet hoppade över för jag inte pallade! Jag får skylla mig själv jag borde börjat tidigare men det är näst intill omöjligt när jag inte har någon motivation över huvud taget.
 
Jag brukar sitta i sista minuten och jag brukar älska den stressen och kicken jag får när jag väl får en idé och bara skriver för glatta livet. Men till skillnad från mina tre år på högstadiet och mina tre år på gymnasiet känns det snarare som att högskolan tar bort kreativiteten och glädjen att skapa.
 
 
Förlåt jag var bara tvungen att få ut min frustration för att kunna ladda upp med possitiv energi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0