down

Det negativa med att jag ett jobb med varierande arbetstider är att min mage och min kropp får totalt frispel då sovtider och mattider är olika varje dag. sockersuget är på en hög nivå och de få dagar jag är ledig blir jag stressad över att jag vill både hinna träna sova och äta.

Det blir mycket vitt bröd vilket min IBS mage inte klarar av utan jag ser gravid ut hela tiden (missrörstå mig rätt gravida kvinnor är någonting av det vackraste jag vet men när man inte bör runt på ett mirakel utan bara är uppsvälld så är det inte speciellt roligt.

Idag hade jag ingen lust att träna alls men hängde med och tog en promenad när de andra var på gymmet.

resten av dagen har jag vilat och nu ska jag snart sova







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0