Free

Wohop sitter på balkongen och har precis käkat både middag och en liter jordgubbar med lite laktosfri vaniljglass och jag måste benämna laktosfri då de är den godaste vaniljglassen jag ätit! Jag tycker egentligen inte om vaniljglass i vanliga fall men denna hade jag kunnat äta upp hela på en gång!
 
I morgon är jag ledig, har bestämt träff med Cassie, får se hur det går då vi provat planera in att ses flera gånger innan men det kommit saker i vägen.
 
Sitter och lyssnar på musik samtidigt som jag ser ut över åkern som lysses upp av solen. Jag trivs verkligen här. Vist jag hade mycket väl kunnat tänka mig att flytta upp till Stockholm eller Göteborg för något år men jag trivs bäst på landet i skåne. ( kom bara att tänka på det då jag kollat på hus och lägenhet i flera år haha inte för att jag vill flytta men jag tycker sånt är kul, typ som att kolla kläder på internet.
 

Igår hängde jag med familjen ut i skogen och sprang. Min bror och Amanda tvingade med mig på 7km men sprang ifrån mig efter 3,5 då jag har sämst kondidion. Men jag kom runt hela varvet, sprang och gick om vartannat men är nöjd över att jag lyckades hålla Amandas tempo så pass länge, hon är fotbollsspelare och typ supertränad.
 
Jag sprang och tänkte på att det gick så långsamt att hela familjen skulle stå och vänta på mig sen men när jag kom fram var det bara Amanda som kommit fram och frågade om jag sprungit om min bror, vilket jag inte hade, tänkte att han säkert stött på pappa och tävlat med honom om att springa milen men efter en stund kom pappa och sedan även mamma som gått sju kilometer och ingen Jonathan hade synts till. Vi stod och väntade ganska länge (minst 20-30 min efter att mamma kommit) och undrade var han tagit vägen sen tillslut dyker han upp. Då har han sprungit fel och istället för att ta mot Torup, sprungit 7 kilometer till haha.
 
Det jag ville komma fram till var att jag har sjuk träningsvärk i mina ben idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0