Undiies

Mitt humör går upp och ner just nu och det har varit ganska mycket ner men sen för en stund blir det bra igen, det är pinsamt att jag märker direkt då det börjar bli lite bättre igen för då älskar jag att titta på kläder på nätet!! I flera veckor har jag bara tittat omkring när jag haft tråkigt, nu verkligen TITTAR jag FANTISERAR och DRÖMMER om outfits, matchande plagg och var och när de kan bäras..ja jag älskar kläder och jag kan inte hjälpa det

För tillfället har jag tillräckligt med kläder och vill inte rensa ut någonting annat än underkläder, det hade verkligen behövts!! Hittade massa fina på H&M som skulle passa fint i min garderob, skulle till och med kunna tänka mig den "vanliga" modellen tror den hade varit väldigt sköna i fjällen eller under en fladdrande klänning till sommaren



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0