Största fördelen med att ha pojkvän

De största fördelarna med att vara upptagen i ett förhållande kommer fram nu under den kalla vintern!

1. Jag har någon att ligga inte hela dagen och kolla på film med
2. Det finns alltid ett levande element till hand när man fryser som till och med kan hålla om mig!
3. Det är okej att vara ute och tramsa i snön, jag behöver inte oroa mig för att någon snygging ska gå förbi
4.jag kan tänka på hur jag ska klä mig ute för att vara varm inte för att vara snygg
5. Jag kan köpa varma skor till fjällen istället för de snygga för jag är inte där för att ragga WOHO!!

Nummer fyra och fem kunde prickas av idag då jag först var och köpte skor till fjällen och valde de som ska vara varma och bra för vinter väglag, alltså skor som funderar typ som dubbdäck, jag valde mellan de och ett par mer moderiktiga som i snö kan jämföras med ett par nedslitna sommardäck

Var även ute och gick en runda med Lullu nu på kvällen frisk luft och snack, känner att jag skulle behöva lite mer catchup tid med henne! Men då hade jag i alla fall på mig denna snygga outfit tillsammans med termobyxor, skidjacka och en mössa som får huvudet att de ut som ett färgsprakande ollon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0