Att äta ett äpple

Vi lär oss nya saker varje dag, även i dag.
Efter 19 år (det pirrar i hela mig (jag vet inte om det är av obehag eller välbehag) när jag tänker på att det är 12 dagar tills jag fyller år!)

Jaja i alla fall, i helgen såg jag på skyfall med jerker och min bror och mitt i filmen vänder de sig mot mig och frågar hur lång tid det ska ta för mig att äta upp mitt äpple. Jag har aldrig tänkt på det innan men nu när jag sitter här igen och småtuggar på ett äpple kommer jag på att jag alltid gör lika dant, anledningen är att jag inte tycker om hela äpplen, jag vet inte varför men det är bara inte gott och jag kan inte förstå att jag aldrig reflekterar över att jag ofta slänger halva äpplen.

Jaja inte så intressant fakta kanske men HALLÅ JAG HAR VARIT "INSTÄNGD" I HUSET SEN I MÅNDAGS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0