Sommaren är kort men den har inte regnat bort

Jahap, NU har jag sommarlov. En hel vecka innan det är dags att börja skolan igen. Jag har ju jobbat mesta delen av sommaren men jag hann klämma in några riktigt trevliga dagar med vänner och familj lite här och där vilket har gjort denna sommaren underbar!
 
Igår jobbade jag mitt sista pass på Coop i Svedala vilket känns lite märkligt med tanke på att jag för två år sedan nästan sprang ut där ifrån med en otrolig lättnad och lovade mig själv att aldrig mer gå dit och jobba då de åren varit så mentalt påfrestande. Igår kände jag inte den lättnaden jag gjort tidgare, nu kan jag känna att jag är nöjd med min sommar där, jag är otrligt glad att både jag och coop gav mig möjligheten att arbeta där igen under med fantastiska chefer och medarbetare. Trots att det ibland varit en pina att gå till jobb och möta alla sura människor som skiter totalt i att 15 personer blir av med jobbet utan anklagar oss för att personen i fråga måste hitta något annat ställe att köpa sin liter mjölk på, har det känts roligt att jobba för de finns kunder som är glada och som tar sig tid att prata en stund, otroliga männsikor som ger en så mycket glädje och så klar som sagt fantastiska medarbetare. Jag känner mig väldigt nöjd men är mer än redo för en veckas lov :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0