Vart är världen på väg?

Det är nog inte många som missat att Justin Bieber varit i Köpenhamn och Stockholm de senaste dagarna. Det står överallt i tidningarna, på facebook, instagram you name it. Jag har läst tidningsartiklarna och jag skäms någonting fruktansvärt när VUXNA människor kommenterar på aftonbladets hemsida att Justin Bieber suger! Jag menar hallå killen är nitton bast han är ett fucking barn!
 
Han är 19 år och får så mycket hat från människor som skulle kunna vara hans föräldrar jag förstår inte hur människor kan lägga ner så mycket energi på att hata och än mindre på att hata ett barn. Jag skulle bara vilja krama om honom och säga att han inte ska lyssna på dem, att han är starkare än så. Det är så sjukt, om man inte gillar hans musik SKIT I ATT LYSSNA PÅ DEN VAD ÄR DET SVÅRA!? DU behöver inte gå på hans konsert bara för att han är i Sverige DU behöver inte se honom om du inte vill men att vara så omogen att kommentera så dumma saker är bara löjligt.
 
Jag har inte förstått saken med JB innan men sen lyssnade jag på hans musik, sett honom på tv, och jag kan förstå att småtjejerna älskar honom, jag hade säkert tyckt om honom om jag var i den åldern. Han skriver musik som får ungdomar att tro på sig själva, varför hata honom för det? Visst alla får lov att ha sina egna åsikter men det betyder inte att man öppet behöver visa hat mot barn, även om han är känd så är han bara människa och människor har känslor speciellt i den åldern!
 
Haha ja jag är världens tönt som skriver detta men det finns så många ungdomar som far illa och jag undrar om de kommer minska när det tydligen är okej att mobba någon på de sättet för man inte tycker om dem?
 
Jag tycker att vi borde hata mindre och älska mer!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0