Tjejkväll2

Mådde fett dåligt igår hade ont i magen och var allmänt gnällig men efter lite värktabletter bar det av till Ica för att inhandla en styck tung vattenmelon och sen vidare till Nathalie där Matilda anslöt efter en stund. Åt vattenmelon, kollade bilder och snackade, vid tolv tiden bestämde vi oss för att se titanic så hem till mig och hämta den sen tillbaka igen, jag trodde jag hade sett hela den men tydligen hade jag missat de första 40-60 minuterna men nu är den sedd och jag hade inte velat sen den i 3D är ganska rädd för båtar och fick rysningar bara av att se sen på TVn

Jaja nu har jag precis fått i mig lite frukost har inte kunnat äta annat än vattenmelon sen klockan 14 igår så min mage är inte bättre bra men hoppas den blir bättre har ju planer för ikväll också...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0