Noplans

Det blev inga planer igår istället blev det myskväll med pappa och min älskade lilla jerk

Käkade och snackade flera timmar sen såg vi lite av dödligtvapen innan vi somnade

Idag väcker jerker mig klockan åtta och jag är sån har jag vaknat så har jag vaknar men den jäkeln ligger och sover nu två timmar senare!

Skulle gymma men vi ska iväg klockan tolv så kände att det blev lite tight med tid så tar nig några danssteg här hemma med mitt Wii

Haha tror Matilda får bli min personliga shopper, får alltid massa kommentarer när jag har på mig kläder jag fått av henne ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0