...

Sitter på golvet helt tom, har suttit i sängen i köket i trädgården sängen igen och nu sitter jag på golvet, jag borde göra läxan men jag har ingen ork, jag borde gå och duscha men jag har ingen ork, jag borde styrketräna men jag har ingen ork

Jag är helt tom på känslor eller så har jag för många jag vet inte vad jag känner eller hur jag ska känna, vilket håll jag ska gå när jag reser mig tom för att sedan sätta mig ner igen

Jag har aldrig förr varit med om att någon jag håller kär har blivit akutsjuk jag trodde aldrig att en människa från en sekund till en annan kunde förlora hela sig själv bli någon annan samma person som är i samma värld som vi men som i huvudet är någon helt annan stans utan kontakt med omvärlden vi hoppas på att du kommer tillbaka till oss farmor som den du är <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0