Das helg

Gooood mooorgooon!!!

I fredags åkte jag in till stan och mötte upp fina Mira som efter många års drömmande uppfyllde sin dröm och piercade naveln, jag tror jag var mest nervös och stod hela tiden och tänkte på hur jag andades, medan Mira bara skrattade när de körde igenom nålen!

Gick genom gågatan och sen tog jag tåget hem och tränade med jerker, på kvällen/natten kom Matilda och Natalie och tog en snackis

Igår gjorde jag inte mycket på dagen, hämtade cykel träffade Jessica sen såg vi lite på en film, målade naglarna typ sen på kvällen kom Jonathans flickvän och åt och klockan åtta körde vi på bio, de såg amerikan pie och vi såg 21 jump street, vill man se en oförutsägbar film så ska man se den den var riktigt bra och bjöd på flera överraskningar

Nu blir det frukost om min käraste orkar dra sig upp ur sängen;*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0