Torsdag-måndag

Varning för långt inlägg!
I torsdags var det bal! Vaknade halv åtta låg kvar en stund sen duschade jag och fixade mig, pappa kom och fotade, jerker körde mig till Cassandra "fix" där med henne och Emilia, jerker var vår taxi till Lund där det börjades med röda mattan och champagne följt av middag och tal- dans till liveband- nattklubb-dans i skolans matsal! Var hemma vid sex och kunde inte somna för jag var helt uppe i varv!(ps. Fick POTATIS till middag och vodkadränkt frukt med glass till efterrätt)

Fredag: vaknade 12 med bomull i öronen, rakblad i halsen och trummslag i huvudet, bar sugen på glass så åt det men kunde inte somna om! Begav mig till Jerkers student sen Matildas, en snabbis till Daniella och sen tillbaka till jerker gav upp klockan tolv och stack hem.

Lördag: kalas för bror

Söndag: fixade till mima bryn, var i stan, chillade

Måndag: skolan fick betygen, frisören (har inte sett hur det blev än för hon lockade håret) det blev nog inte så stor skillnad, sprang med jerker snackade länge

Nu ska jag snart duscha! Alla presenter är fixade nu också skönt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0