I say what what in the butt

Hejhej
Minns inte sist jag skrev och helt ärligt fick jag kolla min pillerkarta för att veta vilken dag det är trodde det var lördag och att vi varit iväg en vecka haha lite fel!

På Cypern är det fett varmt kan jag meddela, brukar ha solskydd 15-20 i vanliga fall men det går inte att vara utan 30 solen är jäkligt stark!

Vad har vi gjort? Solat och ätit typ...tog en morgon tur på stranden men uch det var varmt redan då på Mallorca var det perfekt värme för joggning den tiden på dygnet men det går inte här, jag klagar absolut inte det är bättre här än i Sverige men blir förvånad över vilken skillnad det kan vara! Och sjukt skönt att kunna traska runt i shorts och linne på kvällen!!

Spelade boll idag kul att göra av med lite energi får se om jag hänger med P&J till gymmet imorgon känner att kroppen börjar förfalla haha jaja vet inte vad detta var för konstigt inlägg är trött och munnen värker av mina dumma tänder!

Har även läst snabba cash jag var så jäkla förbannad när jag läst klart haha måste se filmen en gång till och läsa fler böcker av samma författare !

Nu ska jag upp på rummet alla andra är redan där och stannar jag här i receptionen kommer jag somna:p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0